Informacja nt. usługi „Mobilny Urzędnik”
Szanowni Państwo,
powołując się na wiadomość uzyskaną z Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie informujemy, iż „Zarządzeniem nr 2681/2022 w sprawie: wprowadzenia usługi w ramach projektu pod nazwą „Mobilny Urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach” w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie wprowadzono nową usługę dla mieszkańców.
Usługa ta polega na załatwianiu spraw urzędowych w miejscu zamieszkania osoby ze szczególnymi potrzebami. Z usługi „Mobilnego Urzędnika” mogą korzystać mieszkańcy Miasta Siemianowice Śląskie, będący osobami o szczególnych potrzebach, w tym osoby niepełnosprawne biologicznie lub prawnie, osłabione chorobami, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się i dotarcia do miejsca świadczenia usług publicznych, osoby starsze (65+), zależne (15+), które z powodu deficytów zdrowotnych są zagrożone wykluczeniem społecznym i obywatelskim. Osoby sprawujące faktyczną opiekę nad osobami starszymi, nad osobami zależnymi oraz opiekunowie pieczy zastępczej w sytuacji życiowej/zdrowotnej uniemożliwiającej osobiste stawiennictwo w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie. Szczegółowy zakres Usługi znajduje się w ww. Zarządzeniu oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.” (za: Sabina Miland, Wydział Polityki Społecznej UM Siemianowice Śląskie).
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami.